ضمانت سلامت کالا

با ضمانت سلامت کالا به شما این اطمینان داده می­شود، کالا سالم و فاقد هرگونه خرابی، زدگی و یا نقص برای شما ارسال خواهد شد.

عودت کالا

کلیه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تاج ، شامل گارانتی سلامت کالا بوده و به منظور رعایت حقوق مصرف­کنندگان محترم کلیه سفارشات پیش از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی شده و پس از اطمینان از سلامت و کیفیت کالا برای مشتریان محترم ارسال می­گردد و در صورت عدم رضایت مشتری این مجموعه مفتخر است، کالا(های) مشتری را در سریع­ترین زمان ممکن تعویض نماید.

کالای اصلی

فروشگاه اینترنتی تاج اصالت همۀ کالاهایش را تضمین می‌کند. از آنجا که فروشگاه اینترنتی تاج برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته را از فروشگاه اینترنتی تاج خریداری می‌کنند. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند.

گارانتی اصلی

شرکت­هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان واردکنندگان قانونی در کشور فعالیت می­کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده، بایستی گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت­ها، گارانتی معتبر محسوب می­شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی­نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

ضمانت‌نامه‌ی اصالت و سلامت فیزیکی به کالاهایی تعلق می‌گیرد که کالا و بسته‌بندی آن به محض رسیدن به مشتری باید از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشند.

گارانتی شخصی :

بعضی از محصولات ضمانت‌نامه‌ی شناخته شده‌ای ندارند و فروشنده، کالا را شخصا گارانتی می‌کند. محصول باید دارای کارت گارانتی که شامل نام گارانتی، مدت زمان گارانتی، شرایط استفاده از گارانتی، تلفن و آدرس مرکز خدمات پس از فروش است باشد.

در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می­گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می­باشد. در این موارد فروشگاه تاج مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه اینترنتی تاج را بر اساس چارچوب شرکت پست یا باربری تا سقف ممکن بیمه می­نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد، اما در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی­باشد.

 

معرفی تیم تاج
فروشگاه اینترنتی تاج قصد دارد در حوزه فروش کالا، ارسال و پشتیبانی آن در بهترین سطح کیفیت فعالیت کرده و قدمی مثبت در راستای رفع نیازهای وسیعی از مشتریان صنعتی و خانگی بردارد و تاج متشکل از یک تیم جوان و پویا است که در هر لحظه برای ارائه بهترین خدمات تلاش می کنند و بر این اعتقاد هستند که کمک به مشتری برای انتخاب بهترین گزینه بر فروش محصول مقدم است.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش